Adatvédelem

Szállítás és garancia

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik. Ha ez nem történik meg kérjük keresse fel az áruházat e-mailben a helyzet tisztázásához.

A Vevő részéről történő megrendelés elküldésével a Szerződés írásban foglaltnak minősül, melyet a Eladó elektronikusan iktat, és adatbázisban tárol. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor a Vevő által a webáruház felületén beérkezett megrendelést a Eladó visszaigazolja és az abban lévő ajánlatot elfogadja.

A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, mely bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerül feltüntetésre.

A szállítás módja és költségei

Az áruházunkban vásárolt termékeket a vevő döntése alapján postázzuk, vagy adjuk át személyesen. Ha vásárlását befejezte és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, a rendszer azonnal kiszámítja az adott szállítási módhoz tartozó szállítási díjat és a végösszeget. Mivel ez ezt az áruház automatikusan számítja, a korrekció jogát fenntartjuk.

Ingyenes Szállítás: 20 000 Ft fölötti rendeléseket ingyen szállítunk (a postaköltséget mi álljuk). Egyéb ingyenes szállításokat (településekre lebontva), a szállítás menüpont alatt olvashatnak!

Előrefizetéses Postázás: 990 Ft/csomag A csomagot a vételár és postaköltség megérkezését követően maximum 3 munkanapon belül postára adjuk. Amennyiben egy termék különösen sürgős vagy időponthoz kötött, kérjük mindenképp jelezze. Csomagolási, kezelési vagy más (rejtett) költségeket nem számolunk föl.

A következő előrefizetési módok lehetségesek:
-Utalás bankszámláról


Személyes átvétel:

A megrendelt termék(ek) 2241 Sülysáp, Mátyás király utca 18. is átvehetők megerősítés után, a Brilliant Autókozmetikában.
Utánvételes postázás: 1300 Ft/csomag, a vételárat és a szállítási költséget a kézbesítéskor kell fizetni. Utánvétes rendelésnél fontos, hogy minden adat helyes és hiánytalan legyen, mert a feladást végző kollégánk telefonon fogja keresni a biztonságos kézbesítéshez. Ha korábbi utánvétes küldeményét nem vette át, új rendelését már csak előreutalással tudjuk feladni.
Amennyiben valamilyen problémával, fennakadással szembesült, kérjük mindenképp írja meg mielőbb, hogy tisztázhassuk a helyzetet.


Számlázás

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Az adatkezelésről

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt (pl. a futárszolgáaltnak szüksége van a címre a kézbesítéshez). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
A megadott adatokat az áruház rendszere az adatokat törlésig tárolja, adattörlési kérését emailben bármikor jelezheti.


Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
"... 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. (3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. (4) Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. (5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. ...

Az itt feltüntetett információkkal a webáruház részéről a tájékoztatási kötelezettséget teljesítettnek tekintjük. Kérjük, hogy ha nem megfelelő az áru, a gyári csomagolást semmiképp se bontsa föl, számláját semmiképp se dobja ki. Hibásan leadott vagy teljesített rendelést, elállási szándékot vagy kifogást és panaszt e-mailben vagy az oldal üzenetküldőjével tud jelezni.

Szavatosság
- 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről.
- 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyvről (a szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályok).

A szerződés nyelve: magyar

Linkek
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
- MKEH
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE)

 

 

Letöltés (PDF)